Welcome to Airport City!

AirportCityGame.com is the Number One place to be when it comes to the hit game Airport City!

Real time chat to other players, trade items together, complete space missions, form & arrange alliances and much much more. It's all here at AirportCityGame.com

Green Launch 1300/1600 need help 23h left

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Hi Thuisknop
My son will add you, his name: FelixKouwenhoven and his id: 20z9ydfz9
(he is 10 so that's why i post this message)
we are dutch btw, your name suggest you are too :)
Hi!
Bedankt voor de hulp ik ben inderdaad nederlands! 🙂
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Bedankt. Ik heb jou ook een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben sinds kort begonnen met het spel
 

CRK

350+ Star Club
Active Member
Top
Dit forum leent zich uitstekend voor communicatie heb ik gemerkt en gelezen in andere threads
Het is ook mogelijk om een private thread te maken en daar dan alleen de mensen in uitnodigen waarmee je samenwerkt, dat lijkt mij het uitproberen waard?

Je was nog geen lid van een alliantie zag ik, wellicht heb je daar ook interesse in. Het afspraken maken is in het NL's dan toch net wat makkelijker
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Lijkt me een goed idee, weet je hoe je dit moet aanmaken?
ik ben inderdaad nog geen lid van een alliantie ik Zag dat er bij jullie plekken vrij zijn. Kan ik die nog joinen?
 

CRK

350+ Star Club
Active Member
Private threads kan via Area51 in dit forum hoofdmenu worden aangemaakt, maar goed, als we daar toch met nederlands aan de gang gaan dan kan de meerderheid het toch niet lezen en aan de andere kant, zoveel geheimen hebben we (nog) niet.
Top100 alliantie terechtkomen is ooit een keer het doel, maar met onze huidige levels en vliegtuigenvloot is het niet meer dan een lange termijn doel
Wij gebruiken de alliantie nu vooral om de bonus te gebruiken en gaan dan voor maximaal 50% van de missies. 100% is vaak niet haalbaar en 70% vinden we qua bonus niet interessant, we hebben liever meer munten en punten.
Kortom, als je ons willen joinen en je bent van harte welkom dan stellen we dat een beetje als 'voorwaarde': voorkomen dat we op 70% uitkomen. Kortom het is behoorlijk low-level, als je 1 (soms 2) taken uit kan/wil voeren dan is dat meer dan genoeg.
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Ik zou graag mee willen werken aan de alliantie echter staat deze op privé en kan ik hem zelf niet joinen. Zou je mij een uitnodiging willen versturen?
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Bedankt dat ik mee mag doen, ik kan volgende week pas meedoen aan de opdrachten. Van mij mag de naam zo blijven of weet jij een goede?
 

CRK

350+ Star Club
Active Member
Hey Lars,
Ik heb zojuist een 'private thread' gemaakt, gewoon om eens te zien hoe het werkt. In deze ga ik proberen de buren die ik inmiddels heb te verzamelen.
Kan ik op die manier aankondigen wanneer ik een launch heb bijvoorbeeld :) en uiteraard aangeven wat ik doe/wil... met Gifts
Jouw heb ik inmiddels uitgenodigd voor die thread, geen idee of je daar iets van een notificatie van krijgt, hahaha
anyway, zojuist heb ik mijn groene platform en MC afgerond en de eerste missie om te verzenden staat gepland voor vanmiddag ergens, dus mocht je aan willen sluiten, dan ben je uiteraard welkom
ik ga dat dan in die private thread aangeven
gr, CK
 
Device
  1. Android
Friend Code
04fxfv73
Username
dragon space
hello jongens😀
leuk om eens een Nederlandstalig gesprekje te volgen hier, kan ik jullie beide codes toevoegen? ik heb twee accounts, gegroet
 
Top Bottom