Welcome to Airport City!

AirportCityGame.com is the Number One place to be when it comes to the hit game Airport City!

Real time chat to other players, trade items together, complete space missions, form & arrange alliances and much much more. It's all here at AirportCityGame.com


Group statistics

Members:
1
Threads:
5
Messages:
17

Latest posts

Kouwenhoven

2020 - week 25

CRK

350+ Star Club
Active Member
Ook voor deze week eens kijken of we 50% kunnen halen. 30% is uiteraard ook goed.
Dus kies een taak uit waar je naast de alliantie ook nog wat aan hebt voor andere doelen (space items verzamelen bijvoorbeeld of landingslampen voor Map vluchten of gewoon om je sterren vol te krijgen)
1x kun je een vlucht wijzigen. voor de vlucht die je wijzigt gaat dan de voortgang weg (niet bij de andere vluchten), kijk op tijd: begin van de week. Hopelijk komt er dan een betere vlucht tevoorschijn

Mij lukt het in ieder geval niet om meer dan 1 taak te doen, wederom een gebrek aan Vluchtcatering
Succes!
 

CRK

350+ Star Club
Active Member
Zo post ik nog een thread over deze week en zo post ik deze om aan te geven dat ik de alliantie ga verlaten
Sterker nog: ik ga de hele game verwijderen!
Het lukt mij niet om op een recreatieve manier ermee om te gaan en dat gaat ten koste van het verbouwen van ons en het weer oppakken van mijn sport.
Deze groep ga ik overdragen aan Felix.

Dank in ieder geval voor het samen vliegen, ik heb er zeker geen spijt van dat ik de game ben gestart
Gegroet, Chris
 
Top Bottom