Welcome to Airport City!

AirportCityGame.com is the Number One place to be when it comes to the hit game Airport City!

Real time chat to other players, trade items together, complete space missions, form & arrange alliances and much much more. It's all here at AirportCityGame.com

Green Launch Launched

CRK

350+ Star Club
Active Member
Prima, schiet ik er morgen bij in. Evt, zou je hem open kunnen laten staan, mochten er buren van je zijn die erbij in kunnen springen dan ben je alsnog gered (niet alle buren zitten op het forum heb ik gemerkt)

Nee, we hebben nog niet iets nieuws voor area51, ik las iets over groepen maar heb daar nog niet naar gekeken, zal dat morgen of zondag eens gaan doen :)
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Prima, schiet ik er morgen bij in. Evt, zou je hem open kunnen laten staan, mochten er buren van je zijn die erbij in kunnen springen dan ben je alsnog gered (niet alle buren zitten op het forum heb ik gemerkt)

Nee, we hebben nog niet iets nieuws voor area51, ik las iets over groepen maar heb daar nog niet naar gekeken, zal dat morgen of zondag eens gaan doen :)
Oke! Zal dat dan wel zien verschijnen ben benieuwd. Anders eventueel een telegram chat heb je daar wel eens van gehoord? Ik hou de plek we vrij voor jou dan zet ik hem op prive en dan open ik hem morgen om 12 uur voor jou.:)
 
  • Like
Reactions: CRK

CRK

350+ Star Club
Active Member
Ik was toch nieuwsgierig naar de groepen geworden, zag dat je de invite al accepted had (Y)
Is het een idee om dan per week een eigen thread aan te maken, kunnen we daar ook uitgebreid in posten en als de week voorbij is op archief/deleten, zoiets?
 

Thuisknop

Active Member
Device
  1. iPhone
Ik was toch nieuwsgierig naar de groepen geworden, zag dat je de invite al accepted had (Y)
Is het een idee om dan per week een eigen thread aan te maken, kunnen we daar ook uitgebreid in posten en als de week voorbij is op archief/deleten, zoiets?
Slim idee dat doen we!
 
Top Bottom