Welcome to Airport City!

AirportCityGame.com is the Number One place to be when it comes to the hit game Airport City!

Real time chat to other players, trade items together, complete space missions, form & arrange alliances and much much more. It's all here at AirportCityGame.com

Android reparatie reus ,valk,dondervogel

Device
  1. Android
Friend Code
04uv05d1
Username
A-1 Theo Twente
wie kan mij uitleggen over zijn mogelijkheden om te repareren?
12 uur wachten van biljetten, zie ik geen mogelijkheden.
heb wel iets gelezen over een gouden sleutel.
hoe kom je aan de gouden sleutel?
 
I am not speaking dutch, but as far as I understand theo, he is asking about the repairs of giants, falcons and thunderbirds. It takes 12 hours or as he mentionted correctly you have to spend greenies to speed it up. The second question deals with how to acquire golden tokens. Run red launches and completethe water world collection, that is the easiest way I guess.
 

zica

150+ Star Club
Device
  1. Windows PC
Friend Code
please PM
Username
AZica
wie kan mij uitleggen over zijn mogelijkheden om te repareren?
12 uur wachten van biljetten, zie ik geen mogelijkheden.
heb wel iets gelezen over een gouden sleutel.
hoe kom je aan de gouden sleutel?
translation:
who can explain me about his possibilities to repair?
I can not wait 12 hours for tickets, I do not see any possibilities.
I have read something about a golden key.
how do you get the golden key?

i don't know anything about a golden key..but if it is about repairing items for plane you can receive the items from your neighbors...just ask or take a screenshot and maybe someone can help you...

dutch translation with google:
ik weet niets van een gouden sleutel ... maar als het gaat om het repareren van voorwerpen voor een vliegtuig, kun je de items van je buren ontvangen ... vraag het gewoon in het Engels of neem een screenshot en misschien kan iemand je helpen ...
 
wie kan mij uitleggen over zijn mogelijkheden om te repareren?
12 uur wachten van biljetten, zie ik geen mogelijkheden.
heb wel iets gelezen over een gouden sleutel.
hoe kom je aan de gouden sleutel?

Hallo Theo9859 ,helaas is de reparatie voor deze type vliegtuigen enkel mogelijk met airportcitycash.
Er zit niets anders op dan 12 uur te wachten of te betalen met cash.
De gouden sleutel die je vermeld verlaagt de kans op panne van een vliegtuig met 90% en kan inderdaad een vershil maken.
Deze is terug te vinden in de dukestore (zeplin) die om de zoveel dagen langskomt op je airport
Hoop je hiermee van dienst te kunnen zijn .
groeten Mo
 
Last edited:
Top Bottom